Wednesday, July 15, 2009

Baju Oh Baju (Nak tempah call lah ye)

Dah lama rasanyer x post ape2 cita kat blog saya ni. anyway kdg2 tu nak post tapi kepala x de idea nak share ape. cuma apa yang boleh saya cerita ari ni saya rasa saya kena byk advertise produk2 yang saya jual di internet untuk tatapan kawan-kawan. bukannyer ape at least sambil blog sambil menjana pendapatan. untuk perniagaan kambing masih lagi dibuat dan ade jugak lah tempahan-tempahan. alhamdulillah. selain daripada itu saya juga menyediakan perkhidmatan jahitan seperti menjahit baju kurung, baju melayu, blazer, vest, uniform korporat, t-shirt, seluar dan macam-macam lagi. untuk tatapan anda semua saya ada sediakan beberapa gambar baju yang saya buat dan bekalkan. untuk tempahan jangan lupa hubungi saya Fikri ditalian 016- 263 5800.















































No comments:

Post a Comment