Wednesday, July 22, 2009

Derma Tabung Pembinaan Masjid Taman Puncak Jalil

Akhirnya tertubuh juga jawatankuasa pembinaan Masjid Taman Puncak Jalil. Dengan ini sahabat saya En Zairul merupakan salah seorang ahli jawatankuasa pembinaan masjid tersebut yang terletak di persimpangan Jalan Puncak Jalil 2 dengan Persiaran Puncak Jalil. Alhamdulillah saya berjumpa dengan sahabat saya En Zairul dan saya bersetuju untuk bersama-sama mengutip dana masjid ini. Oleh yang demikian, di sini saya attachkan resit untuk dana tabung pembinaan Masjid Taman Puncak Jalil. Jika sesiapa berminat untuk menderma ke dana ini bolehlah terus depositkan ke akaun Maybank : 562852001429 atau menghubungi saya Fikri ditalian 016-263 5800 atau En Zairul 016-206 1616.

2 comments:

  1. salam. apa perkembangan pembinaan masjid ni?

    ReplyDelete
  2. salam, 1st minta maaf sgt sebb saya just tolong untuk collect derma, pasal progressing on the masjid saya x involve, tapi setakat ni nampak still senyap jer, i also dun no why... hope masjid tu dapat lah dibina bagi kemudahan masyarakat islam di PUJ...

    ReplyDelete