Monday, July 27, 2009

Eco Bag "Beg-beg bagi menjaga alam sekitar"

Assalamualaikum w.b.t, hari ini saya memperkenalkan satu produk terbaru yang dipanggil Eco Bag / Beg Eco untuk menyahut seruan menjaga kehijauan dan bumi "Go Green". Oleh itu saya terpanggil untuk memperkenalkan beberapa produk untuk mengantikan beg-beg yang ada yang asasnya adalah plastik yang sememangnya tidak luput dan merosakkan alam sekitar. oleh yang demikian saya lampirkan bersama di sini untuk tatapan para blogger dan seperti biasa sesiapa berminat boleh menghubungi saya ditalian fikri 016-2635800 atau emelkan kepada saya fikry.aziz@gmail.com.

Spesifikasi Eco Bag ini adalah : Size kebanyakannya : 37cm(L) x 11cm (W) x 39(H)
Material : Non Woven 100 grm
Max Capacity : 8 kg
Colour : Blue, Red, Green & Orange
Logo : Customize
Min Quantity : 50 bags
For Logo Print : 100 bags

Baik untuk dijadikan bekas kuih raya kepada pelanggan.







2 comments: